Informació de l'AMPA, curs 2017-18

1. Inici de curs 2017-2018

Benvinguts i benvingudes al curs escolar 2017/2018.

La Junta Directiva de l’AMPA vol saludar a totes les mares i pares de l’alumnat del CEIP L’Hereu de Borriol. Si és la primera vegada que escolaritzeu al centre educatiu, sigueu benvinguts i benvingudes; si ja teniu algun altre fill o filla ací, ja sabeu que tota la comunitat educativa us acollim afectuosament.

Per la nostra part, us convidem a formar part de l’Associació, des de la que organitzem Escola de pares, activitats recreatives i reivindicatives i gestionen diverses activitats extraescolars. Tenim també representació al Consell Escolar i col·laborem amb l’equip docent del col·legi en diverses ocasions al llarg del curs.

En quant a les activitats que tenim previstes per a aquest curs es troben, entre d’altres:

- Correllengua (9 d’octubre). Berenar per a l’alumnat.
- Festa per la llengua
- Escola de pares
- Carter reial
- Carnestoltes. Berenar i jocs extraescolars.
- Dia del llibre (23 d’abril). Concurs literari amb obsequi a tots els participants.
- Festa de fi de curs alumnes de 6è. Obsequi de recordatori i piscolabis.
- Sopar de pa i porta de fi de curs.
- Excursions en família.

2. Inscripcions socis.

Cada inici de curs renovem inscripcions de socis. La quota a abonar per fer-vos socis de l’AMPA és de 15€ per família. Per al cobrament el podeu fer per transferència al  compte de l’AMPA, posant com a concepte el nom de l’alumne/a o alumnes. És necessari que junt amb el pagament, s’emplene i s’envie la fitxa amb les dades a Esta dirección de correo electrónico está protegida contra spambots. Usted necesita tener Javascript activado para poder verla. . Per si heu perdut la fulla d'inscripció, podeu enviar un correu a la nostra adreça detallada anteriorment.

Animeu-vos a fer-vos socis, quants més siguem més activitats gaudiran els vostres fills.

A més aquest any tenim establiments col·laboradors que ens fan promocions especials als socis de l'AMPA quan presentem el carnet.

3. Propostes d'activitats extraescolars al centre escolar.

Aquest any treballarem les extraescolars amb: IOCUM, ROBÒTICA CS I NOEMÍ BARBERÀ.

Les propostes són les següents:
- Ball Modern
- Taller de cuina
- Judo
- Tallers Creatius
- Patinatge
- Robòtica
- Ioga
- Anglès i jocs
- Diverticiència
- Contacontes
L'empresa valorara si realitzarà o no l'activitat en funció dels alumnes apuntats.

4. Celebrem el 9 d'Octubre.

A les 15:00h el Correllengua visite l'escola per a celebrar el 9 d'Octubre. L'AMPA donarà berenar a tots el alumnes. Orxata i fartons i sucs i galetes (per als celíacs).

5. Assemblea General Ordinària de l'AMPA

El dia 10 d'Octubre celebrarem l'assemblea General Ordinària de ll'AMPA a la sala d'usos múltiples de l'escola. Els punts a tractar seran els següents:
- Presentació de la nova directiva de l'AMPA del curs 2017-2018.
- Informació de les activitats del proper curs.
- Repartiments de detalls per als socis (regal d'una gorra per als alumnes).
- Inscripcions nous socis.

Hi ha servei gratuït de monitores per als xiquets durant l'Assemblea

Fi de curs 15-16

Anit vam celebrar el sopar de final de curs. Gràcies a tots i totes per fer que la pista de l'escola es convertira en un lloc de convivència i festa.
Per altra banda comunicar-vos que l'Ampa CEIP L'Hereu ha recaptat de la venda de rifa i del berenar de la festa del soci 900 euros per a la instal·lació dels tendals de l'escola. Sense la vostra col·laboració açò no hagués sigut possible.
Aprofitar també este espai per agrair-li a Javier Beser la feina que ha fet este curs de manera voluntària, altruista i desinteressada, dijous rere dijous, donant classes de reforç a xiquets i xiquetes de la nostra escola en situació desafavorida. Gestos com aquest fan que el món siga un poquet millor i persones com ell són necessàries en tots els llocs i moments. GRÀCIES JAVIER!

AMPA Solidària: Tendals per al CEIP L'Hereu

Comencem una nova campanya de L'AMPA SOLIDÀRIA.

Aquesta volta volem recaptar diners per tal de col·laborar amb la instal·lació de tendals al CEIP "L'HEREU" en les aules d'infantil i Primer Cicle de Primària. Com és sabut per molts de vosaltres, les aules anomenades, degut a la seva orientació, suporten dia a dia temperatures molt altes que fan que l'alumnat no estiga en unes condicions climatològiques adequades i fan que el desenvolupament de les classes es veja afectat.
    És per este motiu que el proper divendres dia 27 de maig, a la Festa del Soci, L'AMPA montarà una barra on es vendran refrescos, sucs, cafés, coques dolces, coques salades i entrepans de nocilla, i TOT EL BENEFICI es destinarà per als tendals. També vendrem tieretes per a una rifa, amb la mateixa intenció. Aquesta rifa es farà el dia 21 de juny al sopar de pa i porta, a la pista de l'escola (festa de fi de curs).

Esperem que col·laboreu tal i com ho heu anat fent fins ara. Tota aportació serà bona i cal pensar que és en benefici del benestar dels nostres fills i filles.

GRÀCIES!