Fi de curs 15-16

Anit vam celebrar el sopar de final de curs. Gràcies a tots i totes per fer que la pista de l'escola es convertira en un lloc de convivència i festa.
Per altra banda comunicar-vos que l'Ampa CEIP L'Hereu ha recaptat de la venda de rifa i del berenar de la festa del soci 900 euros per a la instal·lació dels tendals de l'escola. Sense la vostra col·laboració açò no hagués sigut possible.
Aprofitar també este espai per agrair-li a Javier Beser la feina que ha fet este curs de manera voluntària, altruista i desinteressada, dijous rere dijous, donant classes de reforç a xiquets i xiquetes de la nostra escola en situació desafavorida. Gestos com aquest fan que el món siga un poquet millor i persones com ell són necessàries en tots els llocs i moments. GRÀCIES JAVIER!

AMPA Solidària: Tendals per al CEIP L'Hereu

Comencem una nova campanya de L'AMPA SOLIDÀRIA.

Aquesta volta volem recaptar diners per tal de col·laborar amb la instal·lació de tendals al CEIP "L'HEREU" en les aules d'infantil i Primer Cicle de Primària. Com és sabut per molts de vosaltres, les aules anomenades, degut a la seva orientació, suporten dia a dia temperatures molt altes que fan que l'alumnat no estiga en unes condicions climatològiques adequades i fan que el desenvolupament de les classes es veja afectat.
    És per este motiu que el proper divendres dia 27 de maig, a la Festa del Soci, L'AMPA montarà una barra on es vendran refrescos, sucs, cafés, coques dolces, coques salades i entrepans de nocilla, i TOT EL BENEFICI es destinarà per als tendals. També vendrem tieretes per a una rifa, amb la mateixa intenció. Aquesta rifa es farà el dia 21 de juny al sopar de pa i porta, a la pista de l'escola (festa de fi de curs).

Esperem que col·laboreu tal i com ho heu anat fent fins ara. Tota aportació serà bona i cal pensar que és en benefici del benestar dels nostres fills i filles.

GRÀCIES!

L'AMPA de L'Hereu a la Trobada d'escoles en Valencià a l'UJI

L'AMPA de L'Hereu ha participat a la Trobada d'escoles en Valencià celebrat a l'UJI. A banda de la “paradeta” de l'AMPA, la nostra escola també va participar amb una actuació del grup de dansa L'Hereu i amb l'exposició dels dibuixos guanyadors de cada grup del centre per a la portada del programa de la Festa per la Llengua.