Erasmus in schools 2017

Enguany, L'Erasmus in schools va tindre lloc al nostre cole els dies 8 i 10 d'aquest mes de maig. Els alumnes de 4t, 5é i 6é van gaudir d'aquesta experiència, on un grup d'estudiants d'Erasmus de diverses nacionalitats (Xina, França i Romania) els van parlar dels seus països. En aquesta trobada la llengua vehicular va ser, en tot moment, l'anglès. A més a més, el nostre alumnat va demostrar la seua capacitat de comprensió i interacció.

Per part de la mestra d'anglès un fort aplaudiment a tots els participants i esperem que el proper any puguem repetir.

Halloween 2016

Amb motiu de la celebració de Halloween, els alumnes del CEIP L'Hereu han elaborat aquestes carabasses tan terrorífiques per a decorar els passadissos. Esperem que us agraden!

3 year songs

Ja podeu descarregar les lletres de les cançons d'Infantil 3 anys per a practicar-les a casa. Enjoy it!

LLETRES

Lletres de les cançons d'anglès a Infantil 5 anys

Ja podeu descarregar el pdf amb les lletres i traduccions de les cançons del disc. Feu clic ací per a descarregar-les

LLETRES CANÇONS

Merry Christmas and a Happy New Year!

You can see the videos we have worked with in the classroom. Enjoy them!

Más Artículos...