Jaume Camino: Un bon esportista

L’alumne de 5é de Primària del nostre centre, Jaume Camino, jugador aleví del Club de Waterpolo Castelló, va sol·licitar el transport per a facilitar als xiquets/es de la comarca poder entrenar al seu club, mitjançant les «Becas Vamos» del Consejo Superior de Deportes i l’empresa Cola-Cao.
    Així, Jaume ha estat el principal artífex de que el seu club reba un MINIBÚS per a poder fer realitat la seua demanda, que s'ha fet efectiva de la mà de la nedadora Mireia Belmonte. El Club de Jaume podrà, des d’aleshores, recollir als xiquets/es de la comarca i desplaçar-se per a competir a nivell autonòmic i nacional.
Estem tots molt orgullosos de la teua acció. Enhorabona per tot, Jaume!!!

Blog del mestre d'Educació Física Cristian Fabra

En aquest petit espai, tractarem de fer saber als pares i mares, tot el que fem a les classes d’Educació Física.

Podeu participar tant com vulgueu, ja sigui fent comentaris del que anirem penjant, com també fent propostes que anirem recollint.

Personalment, i ara que estem dins de temps de canvis i tronades, caldria definir que és per a mi l’Educació Física. Podríem dir, que és la manera més natural i biològica d’aprendre. En la natura, tot animalet rep els coneixements que li seran necessaris en forma de joc. Per tant, per poder aprendre i assimilar tot coneixement, haurà d’anar acompanyat d’una activitat física. També cal dir que el desenvolupament personal, social i psicològic passa pel desenvolupament del creixement físic, i és per aquest motiu,  la importància en l’escola del nostre temari.

Doncs molt bé, dit tot aquest rotllo,  ja podem aprendre jugant i gaudint d’aquesta assignatura.

Ací baix teniu l'enllaç al blog, també hi podeu accedir des de l'apartat de Webs per a aprendre i divertir-se.

BLOG DE CRISTIAN

Pilota valenciana 2017-18

Aquest curs s'ha dut a terme altre cop una unitat didàctica dedicada a la pilota valenciana, un esport fortament arrelat al poble. Com a novetat, cal dir que, a més dels alumnes de 5é i 6é, s'ha ampliat aquesta activitat als cursos de 3r i 4t de Primària. Des de finals de febrer fins a finals de març les classes d'EF s'han traslladat al trinquet de Borriol, un espai motivador i que permet adaptar perfectament les activitats a realitzar.

Senderisme 2017-18

Com venim fent en l'àrea d'educació Física, aquest curs hem tornat als llocs habituals del terme de Borriol, per conèixer tota la seua diversitat i riquesa cultural i natural que ens ofereix. D'altra banda, cada eixida és una autèntica jornada de convivència entre els alumnes del curs i també amb els mestres. Les eixides han estat:

• 09/11/2017. Alumnat de 6é de Primària: BARRANC D'OLÀRIA

• 16/11/2017. Alumnat de 5é de Primària: TOSSAL ROIG