Guia per a pares amb fills amb TDAH

Us deixem una guia amb informació per a pares amb fills amb TDAH.

Pedagogia Terapèutica

Tots som diferents, tots tenim unes necessitats…

A nivell pedagògic, atendre a la diversitat vol dir articular uns paràmetres d'atenció i actuació que ens permeteixquen atendre amb eficàcia i simultaneitat, tots els alumnes, en tant que presenten diferències degudes als contexts familiars i personals, a les capacitats, als interessos i a l'evolució de l'escolaritat.
Aquesta diversitat es manifesta en :

• Diversitat d'idees, experiències i actituds prèvies. Cada xiquet entre a l'escola amb un bagatge distint (encara que l'escola deu intentar que aquest no siga causa de desigualtats).
  • Diversitat d'estils d'aprenentatge. Cadascú aprén d'una forma particular.
  • Diversitat de ritmes d’aprenentatge. El temps necessari per assolir els coneixements és particular
  • Diversitat d'interessos, motivacions i expectatives front a l'aprenentatge escolar.

A l’aula de PT ajudem als xiquets i xiquetes amb més dificultats a que desenvolupen les seues capacitats al màxim possible, mitjançant un tracte més individualitzat tractant d'atendre cadascuna de les seues necessitats i utilitzant recursos educatius molt manipulatius.

jocs

Algunes de les activitats que vam fer el curs passat són:

III CONCURS DE MICRO-RELATS (Juny-2012)

II CONCURS DE MICRO-RELATS (Abril 2012)

I CONCURS DE MICRO-RELATS