Betlems a L'Hereu

Ací podeu vore una mostra dels Betlems que els alumnes han realitzat aquest curs en l'assignatura de religió. Esperem que us agraden!

Rifa del mercadet solidari

Ja podeu vore el premi d'enguany de la rifa del mercadet. Com l'any passat és un gravat de l'artista de Castelló Ripollés. Ací podeu vore el gravat. Els alumnes de 6é del centre són els encarregats de vendre les paperetes. Animeu-vos particiar, per només 2 euros podeu guanyar aquesta obra d'art.

Sort!

Religió

Aquest és l'espai dedicat a l'assignatura de religió. Ací podem vore un xicotet resum del que van fer els nostres alumnes el curs passat en aquesta assignatura.

Dia de la PAU

Betlems

Una altra activitat que es realitza al centre des de l'àrea de religió és:

MERCADET SOLIDARI (21/12/12)

HEM RECAPTAT 2.447,95€!!!!

Un any més, i en van 14, dintre dels actes de la Festa de Nadal 2012, el mercadet solidari que organitzen els nostres alumnes del darrer curs, ens ha deixat un sentiment de satisfacció col·lectiva molt intens.

Com sabeu, enguany, els diners que hem recaptat són per a l’Associació ASINDOWN. Com l’any passat hem comptat amb la col·laboració de Ripollés, donat que la seua donació en forma de gravats ens ha permés fer una rifa i recaptar 1020 euros , una quantitat molt significativa que, unida a la venda dels productes del mercadet 1427,95 euros , sumen un total de 2447,95 euros . Si la recaptació és gran, també ho és la demostració de solidaritat que heu fet TOTS: pares/mares, mestres, alumnes i veïns de Borriol en general i, especialment significativa ha estat la dels nostres alumnes de 6é curs i de la mestra de religió Eva Miralles.

Moltes felicitats a tots i totes per la vostra col·laboració i l’agraïment més sincer per la vostra GENEROSITAT en un moments com els actuals.