Nova publicació a "Palabras Azules"

Siiiii, dilluns 8 de febrer ens han publicat la nostra tasca del primer trimestre que hem realitzat per a Palabras Azules!!Es tracta de la realització de diversos tipus de textos amb el fil conductor de Vincent Van Gogh.  Podeu visitar-la al següent enllaç.

PALABRAS AZULES

Visita a l'ajuntament

Els alumnes de 3r de Primària del CEIP L'Hereu van visitar l'ajuntament de Borriol, allà els van explicar les funcions d'aquesta institució i van poder realitzar preguntes sobre ella.

Publicació en el projecte "Palabras Azules",

Ja podeu vore la darrera aportació al projecte de "Palabras Azules". Baix teniu l'enllaç on podeu gaudir d'aquest interessant projecte.

elmarescolorazul.blogspot.com.es

Projecte "Palabras Azules"

Ja podeu vore l'aportació completa del 2n cicle al projecte col·laboratiu Palabras Azules.

També teniu l'enllaç on es publiquen tots els treballs.

Este mes es publicaran les felicitacions dels participants pel 3 milions de visites rebudes al blog. Tot un èxit!

Publicació en "Palabras Azules"

Hoy se ha publicado en el blog de PALABRAS AZULES nuestro trabajo realizado de adivinanzas.

Para realizarlo hemos trabajado en las dos clases unas actividades que podéis leer en la publicación. Quiero destacar que además los dibujos realizados con el ordenador en LliurexArt los han hecho en la clase de ARTÍSTICA-TIC que hacen los alumnos con Paco León Bioque, al que le damos las gracias por su trabajo. El resultado está genial!

Publicación en PALABRAS AZULES

Nuestra publicación también en la página dedicada a PALABRAS AZULES en el bloc del ciclo, y por supuesto encontraréis las imágenes en PINTEREST.

y TAMBIÉN EN EL  BLOC DE PLÁSTICA.