Excursió de 5é a Saltapins 2017

Ja podeu vore les fotos de l'excursió que van fer els alumnes de 5é a Saltapins aquest curs 2016-17.

No al bullying!

L'alumnat de 6é B han estat treballant l'assajament escolar, ja que és important saber què és per a poder detectar-ho i així prevenir-lo. Aprofitant que en llengua treballen el text periodístic d'opinió han escrit una carta dirigida a tota la comunitat educativa parlant sobre aquest tema. També han realitzat un mural que està penjat al passadís de l'escola.

CARTA DIRIGIDA A TOTA LA COMUNITAT EDUCATIVA

Borriol a 28 d'octubre del 2016.

Estimats lectors, escrivim aquesta carta per a conscienciar sobre la problemàtica de l'assetjament escolar. Ja fa algun temps que pràcticament totes les setmanes apareixen als mitjans de comunicació casos d'assetjament escolar, xiquets i xiquetes que reben maltracte psicològic, verbal o físic de forma reiterada al llarg d'un temps determinat. Pensem que és normal que aquests alumnes no vulguen anar a l'escola perquè s'encontren sols front a un grup, es senten exclosos i menyspreats; i això estimats lectors és molt trist, ja que tots tenim el dret de ser respectats. Molts creuen que un malnom, espenta o insult és una broma. Creuen que no estan fent res malament i es converteixen en agressors. Altres observen i formen part del grup de l'agressor per sentir-se part d'un col·lectiu i passen  a ser espectadors d'aquest assetjament.

Per tant, demanem i creiem convenient que:

- Tant en casa com a l'escola ens ensenyen a respectar a tot el món i així aconseguir no convertir-nos mai en agressors ni espectadors.

- Hem d'estar protegits pels adults, ja que som menors i moltes vegades no sabem actuar ni tenim els recursos front aquestes situacions.

- Cal actuar denunciant aquests casos i ajudar a les víctimes per a que sàpiguen que no estan sols.

Per acabar, dir que l'assetjament escolar és un problema que ens afecta a tots i per tant hem de treballar i lluitar entre tots per a que no tornen haver més casos.

Classe de 6é B - CEIP L'Hereu.

Registre de la climatologia a Borriol

Durant Aquest curs 2016/2017 els alumnes de sisé s'ocuparan de portar el registre climatològic del nostre centre. Enregistraran en un estadet, cada mes, les dades corresponents obtingudes de la nostra caseta meteorològica ubicada en el mateix centre. Les dades són verídiques però cal tenir en compte que els alumnes les observen i anoten en horari escolar i a una hora que ens ve bé acadèmicament per a no interrompre la marxa de classe. Per això les dades no coincidiran massa amb les d'internet, per exemple, però són les nostres dades, del nostre centre, dels nostres alumnes, que desinteressadament es fan càrrec i, a més de jugar a meteoròlegs aprenen les bases de l'ofici. Qui sap si algun dia algú /na ho serà de veritat!

Desitgem els siguen d' interés i, a la vegada, serveixquen per a estimular el nostre alumnat.

Podeu consultar aquest registre MENSUAL en el següent enllaç: REGISTRE METEOROLÒGIC