Els aliments per al Sahara ja estan en camí

El aliments que es van recollir en la campanya d'ajuda per al poble Saharaui ja estan de camí. En aquest enllaç podeu informar-vos de com a resultat la campanya d'enguany. Moltes gràcies de part de l'escola i de l'ONG Smara per la vostra participació.

ARTICLE

Campanya de recollida d'aliments per al Sahara 2017

Estimades famílies:

L’escola ha rebut, com altres anys, la proposta de sumar-se a la iniciativa solidària de l’ONG Smara, que ens proposa recollir aliments per als campaments de refugiats del Sàhara Occidental. En concret es tracta de: ARRÒS, OLI, LLENTILLES I SUCRE.

Aquesta aportació VOLUNTÀRIA l’han de lliurar als tutors/es fins al divendres 17 de FEBRER.

Un Euro Llavor de Solidaritat 2017

Estimades famílies:
Escola Valenciana, com ve sent habitual els darrers anys, ens proposa participar en la campanya “Un Euro, llavor de solidaritat”, aquest any destinada als “refugiats al País Valencià”, persones que s’han vist forçades a deixar la seua terra i busquen asil i una vida millor al País Valencià. La campanya estarà activa especialment amb motiu del Dia Internacional de la Pau, el proper 30 de gener.
Aquesta aportació VOLUNTÀRIA la poden fer a Consergeria o lliurar als tutors/es fins al dia 3 de FEBRER a les 13 hores.
Us animem a que reflexioneu amb els vostres fills/es sobre aquesta participació. Pensem que és una bona oportunitat per seguir EDUCANT EN LA SOLIDARITAT.
Agraint per endavant la vostra participació i atenció, rebeu una salutació cordial

EL CLAUSTRE DE PROFESSORS/ES

Mercadet Solidari 2016

Un any més -i en van 18- dintre dels actes de la Festa de Nadal 2016, el mercadet solidari que organitzen els nostres alumnes de 6é de Primària conjuntament amb alguns mestres, ens ha deixat un sentiment de satisfacció col·lectiva per veure com la unió, les aportacions i la voluntat d'una Comunitat organitzada fa possible actes de gran solidaritat social. És allò de pensa en «global» i actua en «local». Com sabeu, aquest any els diners que s'han recaptat són per a l’Associació Provincial de Familiars de Persones amb ALZHEIMER. Us donem les gràcies a tots per la vostra col·laboració i presència, especialment als alumnes de 6é del centre, que amb la col·laboració habitual de Ripollés -rifant un dels seus gravats-, han replegat un total de 1900,1 euros.

BONES FESTES I BON ANY 2017 !!!!!

Recollida d'aliments per als saharauis 2016: Un gran èxit!

Una de les campanyes solidàries on ha participat el CEIP L'Hereu aquest curs és la Recollida d'aliments per als refugiats saharauis que organitza la ONG Smara. Aquesta vegada, amb la vostra participació hem recollit:

- 66 kg d'arròs.

- 27 l d'oli.

- 2 kg de farina.

- 4 kg de pasta.

- 4 l de llet.

- 1 kg de fesols.

- 1 pot de cigrons.

Des de Smara i el centre agraïm la vostra col·laboració.