L'any internacional de les llegums

Dins de les activitats que organitza el servei de menjador del centre, ahir els alumnes de Primària van tenir l'oportunitat de conèixer millor – de la mà de la nutricionista PILAR ESQUER- quins són aquest grup d'aliments, les propietats que tenen, com podem preparar-les per al consum i quins són els enormes beneficis que ens aporten. Els alumnes van poder manipular les diferents llegums i tastar algunes d'elles ja germinades.
    L'activitat inclou un concurs de dibuix que organitza el CSIC i la Diputació de Pontevedra, en col·laboració amb Mensacívica (entitat de la qual forma part CUINATUR).

Xerrada: Pla Director per a la Convivència

Un curs més, en col·laboració amb la Comandància de la Guàrdia Civil, i en al marc del Pla Director per a la Convivència, hem pogut escoltar i aprendre com fer front a l'acaçament escolar d'una forma molt pràctica. Luis Medina, cap de la Guàrdia Civil, ha explicat molts casos i ha respòs a tots els dubtes que se li han plantejat d'una forma molt didàctica.
Gràcies per tot, Luis!!

Món Obert

Com cada any, l'ONG destinatària dels diners del Mercadet Solidari que celebrem al centre ens ha fet una xerrada informant-nos de qui són i quines són les seues actuacions. Estem molt contents d'haver conegut més a fons a Món Obert, una ONG que es dedica a ajudar a aquells que més ho necessiten.

Moltes gràcies Món Obert!

Participació, una virtud angèlica

El passat dijous 7 de novembre, a la sala d'usos múltiples del CEIP L'Hereu, va tindre lloc la xerrada "Participació, una Virtud Angèlica" a càrrec de l'inspector del nostre centre Salvador Martí Colera. Aquesta xerrada ha tingut com a eix central la importància de la participació de les famílies en la vida quotidiana dels centres escolars i ens ha donat un punt de vista molt interressant de quines són algunes de les barreres que existeixen entre família i escola i de com podem començar a trencar-les.

Des del CEIP L'Hereu volem agrair la participació del mestres, pares i mares que van assistir a la xerrada tant com l'aportació com a conferenciant de Salvador Martí i el seu interés en la millora del nostre centre. Si sentiu curiositat per allò que allí es va parlar podeu vore  un resum fent clic ací o damunt de la imatge.