Xerrada Mindfulness

El passat 19 de gener es va celebrar la xerrada sobre Mindfulness dins del projecte Caminem Junts, amb el qual es pretén fomentar les relacions entre tota la comunitat educativa. Si voleu podeu consultar la un resum de la xerrada i informació sobre aquest tema.

Xerrada sobre l'alzehimer

Amb motiu de la donació dels diners recaptats del Mercadet Solidari, L'Associació Provincial de Familiars de Persones amb Alzehimer han realitzat una sèrie de xerrades per a explicar als nostres alumnes que és aquesta malaltia. Estem molt agraïts de la seua visita.

L'any internacional de les llegums

Dins de les activitats que organitza el servei de menjador del centre, ahir els alumnes de Primària van tenir l'oportunitat de conèixer millor – de la mà de la nutricionista PILAR ESQUER- quins són aquest grup d'aliments, les propietats que tenen, com podem preparar-les per al consum i quins són els enormes beneficis que ens aporten. Els alumnes van poder manipular les diferents llegums i tastar algunes d'elles ja germinades.
    L'activitat inclou un concurs de dibuix que organitza el CSIC i la Diputació de Pontevedra, en col·laboració amb Mensacívica (entitat de la qual forma part CUINATUR).

Xerrada: Pla Director per a la Convivència

Un curs més, en col·laboració amb la Comandància de la Guàrdia Civil, i en al marc del Pla Director per a la Convivència, hem pogut escoltar i aprendre com fer front a l'acaçament escolar d'una forma molt pràctica. Luis Medina, cap de la Guàrdia Civil, ha explicat molts casos i ha respòs a tots els dubtes que se li han plantejat d'una forma molt didàctica.
Gràcies per tot, Luis!!