Reciclatge de l'oli

María José Olucha, Tècni de laboratori i representant de BDMED, durant dos dies, ens va explicar la importància de recliclar els plàstic i olis per al medi ambient, facilitant a tot l'alumnat i personal del centre un adaptador per reciclar oli fàcilment.

Xerrada: Hablemos de Asperger-TEA

El passat 26 d'abril es va celebrar la xerrada sobre Asperger-TEA dins del projecte Caminem Junts, amb el qual es pretén fomentar les relacions entre tota la comunitat educativa. Si voleu, podeu consultar la  informació aportada en la xerrada sobre aquest tema.

Xerrada Mindfulness

El passat 19 de gener es va celebrar la xerrada sobre Mindfulness dins del projecte Caminem Junts, amb el qual es pretén fomentar les relacions entre tota la comunitat educativa. Si voleu podeu consultar la un resum de la xerrada i informació sobre aquest tema.

Xerrada sobre l'alzehimer

Amb motiu de la donació dels diners recaptats del Mercadet Solidari, L'Associació Provincial de Familiars de Persones amb Alzehimer han realitzat una sèrie de xerrades per a explicar als nostres alumnes que és aquesta malaltia. Estem molt agraïts de la seua visita.

L'any internacional de les llegums

Dins de les activitats que organitza el servei de menjador del centre, ahir els alumnes de Primària van tenir l'oportunitat de conèixer millor – de la mà de la nutricionista PILAR ESQUER- quins són aquest grup d'aliments, les propietats que tenen, com podem preparar-les per al consum i quins són els enormes beneficis que ens aporten. Els alumnes van poder manipular les diferents llegums i tastar algunes d'elles ja germinades.
    L'activitat inclou un concurs de dibuix que organitza el CSIC i la Diputació de Pontevedra, en col·laboració amb Mensacívica (entitat de la qual forma part CUINATUR).