Informació de la Jornada Continua

Si teniu dubtes podeu ací podeu consultar informació sobre el projecte del Pla Específic d'Organització de la Jornada Escolar.

XarxaLlibres

S'informa que, en la pàgina web http://www.ceice.gva.es/va/bancdellibres,  podeu consultar les notes informatives referents a la XarxaLlibres que hem enviat des del centre a les famílies en el següent PDF:

1. Les Instruccions sobre el i altres materials curriculars per al pagament de la segona fase del Programa XarxaLlibres.

2. Document informatiu sobre la segona fase del Programa XarxaLlibres i participació en el banc de llibres per al curs 2016-2017.

Premis Extraordinaris de Primària curs 2014-15

El passat dimarts dia 22 de març, a l'Auditori de Castelló, es va fer el lliurament dels Premis Extraordinaris als rendiment acadèmic de Primària, corresponents al curs 2014/15, per als alumnes de la nostra província. En aquesta edició s'ha reconegut el treball i l'aprenentatge de l'alumna del nostre centre: Alba Juan Agost. A l'acte van poder assistir també els seus pares i el seu tutor.

Moltes felicitats per a tots ells i dir-los que a com a centre ens omple de satisfacció que formen part de la nostra comunitat educativa.

Correcció d'errades del concurs de contes de l'AMPA

Ha hagut una confusió en la guanyadora de la classe de 6é A: en lloc d'Alicia Fernández de la Pradilla Ibáñez, és la seua germana Raquel Fernández de la Pradilla Ibáñez. Enhorabona Raquel i disculpa l'errada; corregirem el nom als exemplars per a la Biblioteca.

Rifa de fi de curs

El número guanyador del la rifa del pernil per al viatge de fi de curs dels alumnes de 6é és: