Cartell de Festa per la Llengua 2017

Ja tenim el cartell per a anunciar la Festa per la Llengua al centre, que conté els dibuixos guanyadors que il·lustren el programa de Borriol, elaborats per dos alumnes de 5é, Arantxa Traver i Ana Montañés.

Gravació del vídeo promocional de la Festa per la Llengua

El passat dilluns 27 de febrer els alumnes del CEIP L'Hereu van gravar un vídeo per a que Escola Valenciana promocione i publicite la Festa per la Llengua aquest 2017. Ací podeu vore una foto de como de bé ho vam passar.

Informació de la Jornada Continua

Si teniu dubtes podeu ací podeu consultar informació sobre el projecte del Pla Específic d'Organització de la Jornada Escolar.

XarxaLlibres

S'informa que, en la pàgina web http://www.ceice.gva.es/va/bancdellibres,  podeu consultar les notes informatives referents a la XarxaLlibres que hem enviat des del centre a les famílies en el següent PDF:

1. Les Instruccions sobre el i altres materials curriculars per al pagament de la segona fase del Programa XarxaLlibres.

2. Document informatiu sobre la segona fase del Programa XarxaLlibres i participació en el banc de llibres per al curs 2016-2017.

Premis Extraordinaris de Primària curs 2014-15

El passat dimarts dia 22 de març, a l'Auditori de Castelló, es va fer el lliurament dels Premis Extraordinaris als rendiment acadèmic de Primària, corresponents al curs 2014/15, per als alumnes de la nostra província. En aquesta edició s'ha reconegut el treball i l'aprenentatge de l'alumna del nostre centre: Alba Juan Agost. A l'acte van poder assistir també els seus pares i el seu tutor.

Moltes felicitats per a tots ells i dir-los que a com a centre ens omple de satisfacció que formen part de la nostra comunitat educativa.