Caminem Junts: Taller de primers auxilis

Dintre del projecte s'ha dut a terme una activitat molt necessària i adient en una escola: taller de primers auxilis en xiquets. Des d'aquí agraïm la col·laboració desinteressada d'Ana Martínez Cano, que ens va donar a conèixer el tema.

Caminem Junts: Pintem el pati d'Infantil

Dins del projecte Caminem Junts, amb el qual es pretén fomentar les relacions entre tota la comunitat educativa, ens vam reunir per «Pintar Jocs al Pati».

Tallers Creatius

Dins les activiats extraescolars que es duen a terme al nostre centre, Na Noemí Barberà ha fet obsequi al centre de dues obres realitzades pels propis alumnes -en l'activitat de pintura que setmanalment es fa a l'escola- les quals van ser presentades a la Nit de l'Art  de Castelló, en la seu de la Conselleria d'Educació.

En nom de la comunitat educativa volen agrair-li aquest gest envers l'escola i us convidem a tots a veure-les al passadís de les aules de Primària, on restaran com a part del patrimoni del centre.

MABO: Una experiència inclusiva

L'associació local del Club Muntanyer La Pedrera, amb motiu de la celebració al poble de la MABO, ha proposat una col·laboració amb el centre per acostar el món de l'esport inclusiu als nostres alumnes i mestres, en relació a les persones invidents o amb visió molt reduïda.

A través d'una associació anomenada MUÉVETE POR LOS QUE NO PUEDEN, han fet una activitat amb els alumnes de 1r i 2n de Primària, consistent en una xerrada presentació del tema i de 3 activitats reals que els alumnes han pogut experimentar en primera persona.

Marcos, Jordi i Joan, han ajudat als alumnes a experimentar una cursa amb barra de cecs, fer de porter amb recolzament tàctil i controlar i xutar una pilota amb recolzament sonor. L'alumnat ha estat molt participatiu i sensible amb l'experiència.

V Jornades Culturals a L'Hereu. Conservació del Medi Ambient

Ja podeu vore un xicotet resum del que han sigut les V Jornades Culturals del CEIP L'Hereu. Aquest any han estat dedicades a la Conservació del Medi Ambient. Des de l'escola volem agrair a totes les persones i organitzacions que han col·laborat la seua participació.