Premis Extraordinaris al rendiment acadèmic del curs 2015-16

El passat dimecres dia 3 de maig, a l'Auditori de Castelló, es va fer el lliurament dels Premis Extraordinaris als rendiment acadèmic de Primària, corresponents al curs 2015/16, per als alumnes de la nostra província. En aquesta edició s'ha reconegut el treball i l'aprenentatge de l'alumna del nostre centre: Ainhoa Traver Falomir. A l'acte van assistir també la seua família i el seu tutor.

Moltes felicitats per a tots ells i dir-los que a com a centre ens omple de satisfacció que formen part de la nostra comunitat educativa.

Sorteig del pernil per a l'excursió de fi de curs de 6é

Ací podeu vore la rifa del pernil que han organitzat els alumnes de 6é per a recaptar diners per a l'excursió de fi de curs. El número guanyador ha sigut el 4193. Enhorabona al guanyador!

Cartell de Festa per la Llengua 2017

Ja tenim el cartell per a anunciar la Festa per la Llengua al centre, que conté els dibuixos guanyadors que il·lustren el programa de Borriol, elaborats per dos alumnes de 5é, Arantxa Traver i Ana Montañés.

Gravació del vídeo promocional de la Festa per la Llengua

El passat dilluns 27 de febrer els alumnes del CEIP L'Hereu van gravar un vídeo per a que Escola Valenciana promocione i publicite la Festa per la Llengua aquest 2017. Ací podeu vore una foto de como de bé ho vam passar.