Sorteig del pernil per a l'excursió de fi de curs de 6é

Ací podeu vore la rifa del pernil que han organitzat els alumnes de 6é per a recaptar diners per a l'excursió de fi de curs. El número guanyador ha sigut el 4193. Enhorabona al guanyador!

Cartell de Festa per la Llengua 2017

Ja tenim el cartell per a anunciar la Festa per la Llengua al centre, que conté els dibuixos guanyadors que il·lustren el programa de Borriol, elaborats per dos alumnes de 5é, Arantxa Traver i Ana Montañés.

Gravació del vídeo promocional de la Festa per la Llengua

El passat dilluns 27 de febrer els alumnes del CEIP L'Hereu van gravar un vídeo per a que Escola Valenciana promocione i publicite la Festa per la Llengua aquest 2017. Ací podeu vore una foto de como de bé ho vam passar.

Informació de la Jornada Contínua

Ací podeu consultar el Pla Específic d'Organització de la Jornada Escolar.

Si teniu dubtes podeu ací podeu consultar informació sobre el projecte del Pla Específic d'Organització de la Jornada Escolar.