MABO: Una experiència inclusiva

L'associació local del Club Muntanyer La Pedrera, amb motiu de la celebració al poble de la MABO, ha proposat una col·laboració amb el centre per acostar el món de l'esport inclusiu als nostres alumnes i mestres, en relació a les persones invidents o amb visió molt reduïda.

A través d'una associació anomenada MUÉVETE POR LOS QUE NO PUEDEN, han fet una activitat amb els alumnes de 1r i 2n de Primària, consistent en una xerrada presentació del tema i de 3 activitats reals que els alumnes han pogut experimentar en primera persona.

Marcos, Jordi i Joan, han ajudat als alumnes a experimentar una cursa amb barra de cecs, fer de porter amb recolzament tàctil i controlar i xutar una pilota amb recolzament sonor. L'alumnat ha estat molt participatiu i sensible amb l'experiència.